Wczoraj uczestniczyliśmy w obchodach Dnia Języka Angielskiego i Niemieckiego, do którego uczniowie przygotowywali się podczas Nocy Poliglotów w ubiegły piątek. Pod okiem nauczycieli językowców p. Dominiki Wójcik i p. Piotra Rąpały przedstawili program artystyczny składający się z 3 części. W I części uczennica Nikola Gawlik i Wojciech Stefaniak w komicznej scence pt. „Do Brukseli po unijne dotacje” pokazali, że nie jest możliwym porozumiewać się z innymi bez znajomości tego samego języka. II część uroczystości przebiegająca w eleganckiej scenerii, uświadomiła wszystkim pozytywne strony biegłego posługiwania się j.obcym. Bohaterowie tej części, tj. moderatorzy prowadzący pokaz mody, w składzie: Mariola Broszkiewicz, Wiktor Babicz i Wojciech Stefaniak przenieśli nas w do Mediolanu, w świat sławnych ludzi, pięknych stylizacji i dobrej zabawy, opisujac po niemiecku trendy i nowości modowe takich projektantów jak: Chanel, Versace, Tommy Hilfiger, Christian Dior, Guccio Gucci, Paprocki & Brzozowski, Maciej Zień. Podsumowaniem uroczystości była III część czyli Teleturniej 1 z 10, w którym wzięli udzial nauczyciele. Ich zadanie polegało na udzielaniu odpowiedzi na pytania dot. sportu, geografii, literatury, historii i muzyki 2 krajów Anglii i Niemiec. Zwycięzcom oraz nauczycielom uczestniczącym w konkursie gratulujemy ogromnej wiedzy krajoznawczej – dostarczył bowiem wielu emocji i bezcennych informacji.
- STRONA GŁÓWNA
- SZKOŁA
- DLA UCZNIÓW
- DLA RODZICÓW
- KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO
- HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI
- DODATKOWE DNI WOLNE
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ PPP
- IMPREZY I UROCZYSTOŚCI
- INFORMACJE I KOMUNIKATY
- GODZINY PRACY SPECJALISTÓW
- REGULAMIN PRZYZNAWANIA STYPENDIÓW WÓJTA GMINY BOCHNIA
- STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
- LISTA JEDNOSTEK NIEODPŁATNEGO PORADNICTWA DLA MIESZKAŃCÓW POWIATU BOCHEŃSKIEGO
- DLA NAUCZYCIELI
- PRACA I OSIĄGNIĘCIA
- PROJEKTY UNIJNE
- KONTAKT
- RODO
- INFORMACJE PUBLICZNE
- COVID-19
- REKRUTACJA 2024/2025
- BIP
- INFORMACJA DLA RODZICÓW DZIECI Z UKRAINY
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
- DOBRT START II