
W poniedziałek uczniowie kl. 4-8 z inicjatywy pań psycholog i pedagoga szkolnego podsumowali akcję promującą chodzenie do szkoły. Pod okiem swoich wychowawców wykonali plakaty ukazujące szereg wydarzeń i przedsięwzięć organizowanych w ostatnich 2 latach działalności naszej szkoły. Dzięki temu młodsi koledzy i koleżanki mogli się przekonać, jak wiele dzieje się w naszej placówce i tym samym zachęcić do jej uczęszczania. Starsi zaś uczniowie przygotowali debatę Oxfordzką, której teza brzmiała: „Nauczanie w szkole jest efektywniejsze niż nauka w formie online”. Grupa zielonych miała za zadanie bronić tezy, zaś żółtych zaprezentować argumenty obalające ją. A celem posiedzenia było przekonanie publiczności tj. uczniów, iż zdecydowanie więcej korzyści niesie ze sobą nauka stacjonarna, a także wypracowanie umiejętności twórczego myślenia, prawidłowego formułowania wypowiedzi na szkolnym forum i wreszcie przypomnienie zasad o poszanowaniu dla oponentów, marszałka, ekspertów i sekretarza
